امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

امیررضادلبندم

بعد از حمام

1391/12/12 17:12
نویسنده : مامان وباباش
583 بازدید
اشتراک گذاری

به به چه حموم خوبی بود ! خیلی چسبید مخصوصا اون آب بازی توی وان ،که من خیلی دوست دارم ،دست بابایی درد نکنه که این دفعه بیشتر گذاشت من آب بازی کنم ....

از بس بازی کردم وخندیدم حسابی خسته شدم یعنی میشه باز هم برم حموم و  یه آب بازی دیگه ؟؟؟؟؟؟؟

ولش کن بابا بریم سراغ پاهام که حسابی گرسنمه!!!

ببینید چقدر آقا شدم دیگه  هم دستم به دهنم میرسه هم پام!!!!

بهتر از هیچیه که ، مزه خوبی داره!!!

اهههههههههه!!!!!چی کارم دارین بذارین بخورم .....

چی گفتی مامان باید لباسام رو بپوشم تا سرما نخورم باشه هر چی شما بگین

خوشگل شدم نه ؟

خواب بعد از حموم هم که یه چیز دیگه است نمیشه ازش گذشت

اینجا هم که سرحال و خندون وقبراق بعد از یه حموم و خواب درست وحسابی

روسری بهم میاد نه ؟ اگه دختر بودم خیلی دختر ناز وخوشگلی میشدم نه !!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)