امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

امیررضادلبندم

یک خبر خوب

1391/12/4 22:26
نویسنده : مامان وباباش
110 بازدید
اشتراک گذاری

یه خبر خوش برای من وامیررضاجونم......خوشمزه

مرخصی زایمان 9ماه اعلام شد.

دیشب وقتی این خبر رو از اخبار تلویزیون شنیدم نمیدونید چقدر خوشحال شدم ،انگار که یه بار بزرگی از دوشم برداشته شد ،آخه خیلی وقت بود که فکر اینکه امیررضای گلمو بعد از عید باید چی کار کنم و پیش کی بذارم حسابی اذیتم میکرد آخه  گل پسرم هنوز خیلی کوچکه ومن اصلا دلم نمیاد تنهاش بذارم انقدر بهش وابسته شدم که وقتی واسه کار واجبی یکی دو ساعتی رو پیش کسی میذارم تمام این مدت دلم براش پر میکشه و وقتی دوباره میبینمش و بغلش میکنم انگار یه ساله که ندیدمش.

فقط خدا کنه که این بخشنامه تا یه ماه دیگه اجرایی بشه و من رو هم شامل بشه که اگه بشه چی میشههههههه........niniweblog.com

 

 

اون موقع دیگه وقتی من میرم سر کار که امیررضا یه خورده بزرگتر شده وحدود یه سالگیش میشه شاید بتونه دوری از مامان رو تحمل کنه هر چند این کار هم واسه من سخته و هم امیررضا.

 

"خدایا ازت ممنونم که هیچ وقت بنده هات رو تنها نمیذاری "

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)