امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

امیررضادلبندم

نظرات (7)

مامان امیر رضا
6 خرداد 92 10:50
شما چه قده خوردنی شدی مثل اینکه شما بچه ها همتون به بیرون رفتن علاقه خاصی دارین. امیر رضای منم تا در خونه باز میشه شروع میکنه به جیغ و گریه که ببریمش بیرون وقتی هم بردیم انگار نه انگار که این بود که گریه میکرد.
مامان امیر رضا
6 خرداد 92 10:55
ما همچنان منتظر شما هستیخم


عزیزم فکر کنم آدرس وبت رو اشتباه دادی هر کاری میکنم به وبت نمیتونم برم از آشناییتون خوشحال شدم
معصومه
11 خرداد 92 14:44
اميررضاي خشكلم مطالب وبتو از اول تا اخرش خوندم قوربونت برم نازم خيلي خوش حال شدم باي.
عمه حدیث خوشگله
1 تیر 92 0:18
____________$$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$آپیدم دوستم$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$منتظرتم گلم$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$♥ ♥$$ ______________________$$$ _______________________$ ______________________ ____________________ _________________ _______________ _____________ ___________ _________ _______ _____ ____ ___ ـــــ ـــ ــ
معصومه
11 تیر 92 21:12
سلام خوبي؟كنكورم بدنبود؟ بازم بياوبم
saba
11 تیر 92 22:45
سلام خسته نباشین وای امیررضا خیلی نازه خدا حفظش کنه . من صبام دوست معصومه پیامتون رو تو وب معصوم دیدم کنجکاو شدم یه سری بهتون بزنم .
مامان فهیمه
28 تیر 92 18:04
عزیزم چه گل پسری خدا حفظش کنه